POLITICA DE RETUR

POLITICA DE RETUR

MSN-EXPERT

CUM POTI RETURNA

Tu, în calitate de consumator, ai o perioadă de 14 zile la dispoziție pentru a te retrage dintr-un contract la distanță. În cazul în care îți dorești să beneficiezi de dreptul de a te retrage din contractul încheiat la distanță cu noi, nu vei suporta alte costuri decât cele prevăzute la articolul 13 alineatul (3) și articolul 14 din OUG Nr. 34 din 2014.
Cu toate acestea, singurul și cel mai important lucru pe care trebuie să îl cunoști se referă la faptul că există anumite excepții sau exceptări de la dreptul de a te retrage dintr-un contract încheiat la distanță.
Atunci când îți furnizăm produse care sunt sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecția a sănătății sau din motive de igienă și tu le-ai desigilat, trebuie să știi că dreptul la retragere nu se va aplica.
Produsele care nu pot fi returnate din motive legate de protecție a sănătății sau din motive de igienă sunt următoarele: dispozitivele urinare, saltele și perne. Singurul și cel mai important lucru pe care trebuie să îl cunoști cu privire la acest aspect se referă la faptul că în cazul în care tu decizi să desigilezi aceste produse, tu nu mai poți beneficia de dreptul de retragere din motive de protecție a sănătății și din motive legate de igienă. Nu acceptăm returul pentru produsele menționate mai sus care au fost desigilate de către Cumpărător, în conformitate cu articolul 16 teza 1 litera e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Un lucru esențial pe care trebuie să îl cunoști cu privire la dreptul la retragere se referă la faptul că termenul de 14 zile începe să curgă începând cu momentul din care tu sau o parte terță, alta dectât transportatorul și care este indicată de către tine, în calitate de consumator, intră în posesia fizică a produselor. Dreptul la retragere expiră în termen de 14 zile de la momentul în care se intră în posesia fizică a produselor.
În cazul în care îți dorești să returnezi un dispozitiv medical sau un produs medical pe care l-ai achiziționat de la nivelul site-ului nostru este esențial ca acesta să fie nefolosit / nepurtat, iar acesta trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat. Rugămintea noastră este să ne furnizați produsul într-o stare identitcă cu starea în care a fost livrat și să ne transmiteți toată documentația care a însoțit produsul pe care noi l-am livrat și ambalajul său original.
Dacă produsul prezintă urme de uzură, purtare, utilizare, zgârieturi, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoare acestuia, sumă care va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Atunci când faci cumpărături online cu livrare prin curier, ești obligat în calitate de cumpărător să notifici Vânzătorul în cazul în care intenționezi să returnezi bunurile cumpărate, alegând una dintre următoarele variante:
a) prin completarea formularului de retragere care este disponibil pe website-ul nostru în meniul din subsolul website-ului;
b) prin a transmite solicitarea în scris la adresa de e-mail logistica@msnexpert.ro.
c) completarea formularului fizic ce a fost trimis în același timp cu produsul + apel telefonic pentru înștiințare la numărul de contact publicat pe website;
În momentul returnării produsului, este obligatoriu completarea formularului fizic. (situat pe spatele certificatului de garanție, sosit în momentul recepționării produsului)
Toate coletele care conțin produse returnate se vor trimite către S.C. MEDICAL SERVICES FOR NEUROLOGY S.R.L. – DEPARTAMENT RETUR, la sediul social al societății: Comuna Vidra, Județul Ilfov, Str. Monumentului, nr. 42.
În situația în care Cumpărătorul dorește schimbarea produsului livrat cu un altul cu același cod de identificare, însă cu o altă mărime, ori a constatat că prezintă neconformități, trebuie să înainteze solicitarea în maximum 14 zile de la momentul în care a intrat în posesia fizică a produselor comandate. Totodată, în cazul în care observi că produsul prezintă neconformități, ai la dispoziție 14 zile pentru a ne notifica cu privire la faptul că îți dorești să te retragi din prezentul contract de la data în care ai intrat în posesia fizică a produselor noastre.
Compania noastră va rambursa către tine sumele pe care le-a primit din partea ta, în calitate de consumator folsind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de către consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
În cazul în care te decizi să te retragi din contractul cu noi și ne informezi cu privire la acest lucru, noi îți returnăm suma de bani, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la faptul că te-ai decis să te retragi din contractul cu noi. 
 

Lasa-ne un mesaj!
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume

DATE COMERCIALE

Medical Services For Neurology

ROONRC.J23/843/2015

RO34226550

Monumentului 42, Sintesti, Ilfov

Suport clienti

L-V 09:00-17:00

0742 126 816

logistica@msnexpert.ro

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping